Werkwijze/aanpak
‘Wij streven naar een duurzame bedrijfsvoering. Door het leveren van apparatuur en oplossingen en milieuvriendelijk recyclen van oude apparaten helpen we ook onze klanten met hun ecologische footprint’
René, technisch manager
Passie voor onze klant
Iedere organisatie kiest voor een eigen aanpak voor een onderscheidend vermogen. Wij beperken ons niet alleen tot voor de handliggende standaard oplossingen, maar verdiepen ons vooral in u gebruikersgemak, wensen, eisen en de veiligheid van u als gebruiker. Zo zorgen wij voor continuïteit en betrouwbaarheid van uw apparatuur, de best passende oplossing voor alle situaties, wensen en budgetten. Kortom, een tevreden medewerker en/of eindgebruiker.
Oriëntatiegesprek
We beginnen met een kennismaking en oriëntatiegesprek om de wensen en eisen van u organisatie in kaart te brengen.
Op zoek naar alleen een servicepartner?
Wij hebben de keuze uit verschillende service programma’s, welke snelheid garanderen, betaalbaar zijn en u organisatie garandeert van continuïteit in processen.
U kunt bij ons kiezen uit:
- Module storingsopvolging.
- Module onderhoud, storingsopvolging.
- Module NEN certificeren, onderhoud en storingsopvolging.
- Module maatwerk: Gezamenlijk overeen te komen.
U kunt ons inschakelen bij storingen, service, onderhoud en of NEN certificeringen voor huishoudelijke en professionele apparatuur. Met preventief onderhoud doen we er alles aan om storingen in uw apparatuur te voorkomen. Mocht zich er toch een probleem voordoen, dan staat onze afdeling service en onderhoud 6 dagen per week voor u klaar.
Hebben andere fabrikanten en of leveranciers nog garantie verplichtingen in u organisatie? Geen probleem, wij nemen deze verplichtingen bij een service overeenkomst een op een over.
René, technisch manager
Laat u informeren naar ons service programma met storingsoplossingen, NEN certificeren en desgewenst preventief onderhoud.