Bel mij
Showroom tour Witgoedpartner
Showroom tour Waspartner

Service & Technische dienst

‘Het klinkt misschien als een open deur, maar een tevreden klant geeft mij altijd weer een kick en de drive om ook de volgende
klant tevreden te stellen’
Martijn, monteur

Onze gecertificeerde, deskundige, technici zijn dagelijks op pad voor installatieonderhoud, keuringen en storingen oplossen. Als een apparaat niet werkt, verstoort het de rust van de bewoners, de medewerkers en de organisatie. De apparaten moeten het simpelweg altijd doen.

Onze technici kunnen beoordelen of een reparatie nog rendabel is of dat er een nieuwe wasmachine of koelkast moet komen. Maar welke is de beste? Wat moet het nieuwe apparaat aankunnen? Hebben de gebruikers speciale wensen en hoe zit het met duurzaamheid? Weloverwogen kiezen is belangrijk. De WitgoedPartner helpt u bij een snelle oplossing.

Technische dienst

'Heeft u het apparaat niet bij ons gekocht geen probleem, wij nemen deze apparaten graag voor u op in onze serviceovereenkomst'.
Rene, eigenaar.

Zodra onze monteur de diagnose heeft gesteld dat het apparaat niet meer te repareren is, informeert hij onze technische dienst en verkoopafdeling. Nog dezelfde dag nemen wij contact met u op en inventariseren wij de wensen, eisen en mogelijkheden. Zo nodig spreken we ook met gebruikers over hun ervaringen en wensen. Wij adviseren de best passende vervanging. Veel apparaten zijn direct uit voorraad leverbaar. Het vervangende apparaat wordt, met de bijbehorende gebruikersinstructie, bij voorkeur de volgende dag al geleverd en geïnstalleerd. Heeft u meer tijd nodig, maar kunt u niet zonder? Dan kunnen we een leenapparaat installeren. Dit geldt voor zowel huishoudelijke als professionele apparaten.

Kunt u door omstandigheden pas na een tijdje een defect apparaat vervangen (bijvoorbeeld omdat er nieuwbouw of een verhuizing op stapel staat), maar heeft u wel direct een vervangend apparaat nodig? Wij denken graag mee over een tijdelijke oplossing.    

Vervanging binnen een dag
Een storing kan de bedrijfsvoering stagneren. Dan denken wij graag mee om dit ongemak tot een minimum te beperken. Vanuit de werkplaats rijden onze vakmensen dagelijks naar klanten om storingen op te lossen, periodiek onderhoud uit te voeren of het plaatsen en volledig installeren van huishoudelijke en professionele was-, droog- en keukenapparatuur. Wat kunnen wij nog meer voor u betekenen? Het aanpassen van
stroomvoorzieningen (zoals aansluitingen op krachstroom), water af- en aanvoeren. Kanaalwerk behoort ook tot onze werkzaamheden. Doordat wij de service in eigen beheer uitvoeren kunnen wij betaalbare tarieven hanteren.

Het serviceteam bestaat uit:

  • Service coördinatoren
  • Storingsmonteurs
  • Onderhoudsmonteurs
  • Aansluit & inbouwmonteurs

Wat houdt onze service in?

De meeste speciaal en discountzaken in de branche besteden service en onderhoud uit aan derden of laten dit aan de fabrikant over. Wij nemen deze verantwoordelijkheid graag over. Hierdoor kunnen wij sneller, voordeliger en accuraat de storing oplossen. We kopen de apparatuur en onderdelen van de bekende A-merken rechtstreeks in bij fabrikanten en importeurs.

Vandaag een storing gemeld, morgen onze monteur op locatie. 80% van de gangbare onderdelen halen wij uit onze eigen voorraad, waardoor reparaties snel mogelijk zijn. Wij leveren tijdelijke leenapparaten bij langere levering en defecte apparatuur. We zijn in het bezit van een storingsmeldingsmodule, waarmee wij via wifi op afstand direct storingen kunnen uitlezen en een monteur kunnen inplannen. Tot slot zijn we officieel servicepartner van alle A-merken huishoudelijke- en professionele apparaten.

Samenwerkingspartner
Het is aantrekkelijk om onze samenwerkingspartner te worden. Regelmatige afname of een storings- en onderhoudscontract voor uw huidige of nieuwe apparaten waarderen wij met een extra beloning. Bij het afsluiten van een organisatie breed storingscontract nemen wij op de reeds aanwezige apparaten de garantieverplichting een-op-een over, zonder extra kosten.

Business SERVICE partner

Veel bedrijven en zorgorganisaties hebben inmiddels de voordelen ontdekt van onze eigen technische dienst. Bij ons geen lange wachttijden, hoge voorrijkosten en arbeidsloonkosten. Ook als een apparaat niet direct te repareren is zorgen wij desgewenst voor een leenapparaat.

Bij het aangaan van een service overeenkomst nemen wij alle bestaande apparaten met de bijbehorende garantie verplichtingen binnen u organisatie over. Kortom, alle apparaten welke in het verleden elders gekocht zijn vallen vanaf dat moment onder onze verantwoordelijkheid.

De voordelen van een Witgoedpartner Service Level Agreement:

  • U bent gegarandeerd van snelle opvolging bij storingen.
  • Betaalbare tarieven op voorrijden en arbeidsloon.
  • Ook uw bestaande apparaten (elders gekocht) worden hierin overgenomen.
  • De apparatuur wordt na de reparatie opnieuw NEN gecertificeerd.
  • Wij gebruiken alleen originele onderdelen.

Gelijke tarieven in arbeid en voorrijden op alle productgroepen. Wij maken geen onderscheid in huishoudelijke en professionele keuken inbouwapparatuur, huishoudelijke en professionele was/droog en afwasapparaten, horeca- en grootkeukenapparatuur.

Wij zijn tevreden als u dat ook bent

Binnen uw organisatie is iedereen tevreden als alle apparaten goed en veilig functioneren. Door bij ons een Service Level Agreement-contract af te sluiten, garanderen we jarenlang plezier van uw apparatuur. Zijn er nog twijfels, dan brengen wij u graag in contact met andere instanties die al jaren geleden het service-contract bij ons hebben ondertekend. Bent u uiteindelijk toch niet tevreden: u kunt per direct opzeggen zonder enige verplichting of financiële gevolgen.

Wij komen graag langs om ons Service Level Agreement mondeling toe te lichten. Want uiteindelijk zijn we allen gebaat bij een betrouwbare samenwerking.

Uneto VNI

Wij zijn aangesloten bij de brancheorganisatie Uneto VNI. UNETO-VNI staat garant voor service, vakmanschap en kwaliteit voor de opdrachtgevers van de leden. Meer informatie over deze certificering treft u hier op Wikipedia.

NEN 3140 Certificering

Onze monteurs zijn allemaal NEN 3140 gecertificeerd. De NEN 3140:2011 is een zelfstandige norm die voor Nederland alle relevante eisen voor laagspanningsinstallaties bevat. Meer informatie over deze certificering treft u hier op Wikipedia.

VCA Certificering

Onze monteurs zij allemaal VCA gecertificeerd. VCA is een controlelijst voor aannemers waarmee zij aan kunnen tonen dat zij veiligheid, gezondheid en milieu beheersen Meer informatie over deze certificering treft u op.

Voor informatie, toelichting of offerte, neem vrijblijvend contact met ons op. Wij komen graag met u in contact om onze extra toegevoegde waarde persoonlijk te bespreken. Bas is uw contactpersoon en kunt u bereiken op (026) 8200266 of per email op brijcken@dewitgoedpartner.nl

Showroom tour Witgoedpartner
Bekijk right
360
Showroom tour Waspartner
Bekijk right
360