Service & Technische dienst
‘Het klinkt misschien als een open deur, maar een tevreden klant geeft mij altijd weer een kick en de drive om ook de volgende
klant tevreden te stellen’
Martijn, monteur
Onze gecertificeerde, deskundige, technici zijn dagelijks op pad voor installatieonderhoud, keuringen en storingen oplossen. Als een apparaat niet werkt, verstoort het de rust van de bewoners, de medewerkers en de organisatie. De apparaten moeten het simpelweg altijd doen.
Onze technici kunnen beoordelen of een reparatie nog rendabel is of dat er een nieuwe wasmachine of koelkast moet komen. Maar welke is de beste? Wat moet het nieuwe apparaat aankunnen? Hebben de gebruikers speciale wensen en hoe zit het met duurzaamheid? Weloverwogen kiezen is belangrijk. De WitgoedPartner helpt u bij een snelle oplossing.
Technische dienst
'Heeft u het apparaat niet bij ons gekocht geen probleem, wij nemen deze apparaten graag voor u op in onze serviceovereenkomst'.
Rene, eigenaar.
Zodra onze monteur de diagnose heeft gesteld dat het apparaat niet meer te repareren is, informeert hij onze technische dienst en verkoopafdeling. Nog dezelfde dag nemen wij contact met u op en inventariseren wij de wensen, eisen en mogelijkheden. Zo nodig spreken we ook met gebruikers over hun ervaringen en wensen. Wij adviseren de best passende vervanging. Veel apparaten zijn direct uit voorraad leverbaar. Het vervangende apparaat wordt, met de bijbehorende gebruikersinstructie, bij voorkeur de volgende dag al geleverd en geïnstalleerd. Heeft u meer tijd nodig, maar kunt u niet zonder? Dan kunnen we een leenapparaat installeren. Dit geldt voor zowel huishoudelijke als professionele apparaten.
Kunt u door omstandigheden pas na een tijdje een defect apparaat vervangen (bijvoorbeeld omdat er nieuwbouw of een verhuizing op stapel staat), maar heeft u wel direct een vervangend apparaat nodig? Wij denken graag mee over een tijdelijke oplossing.
Vervanging binnen een dag
Een storing kan de bedrijfsvoering stagneren. Dan denken wij graag mee om dit ongemak tot een minimum te beperken. Vanuit de werkplaats rijden onze vakmensen dagelijks naar klanten om storingen op te lossen, periodiek onderhoud uit te voeren of het plaatsen en volledig installeren van huishoudelijke en professionele was-, droog- en keukenapparatuur. Wat kunnen wij nog meer voor u betekenen? Het aanpassen van
stroomvoorzieningen (zoals aansluitingen op krachstroom), water af- en aanvoeren. Kanaalwerk behoort ook tot onze werkzaamheden. Doordat wij de service in eigen beheer uitvoeren kunnen wij betaalbare tarieven hanteren.
Het serviceteam bestaat uit:
- Service coördinatoren
- Storingsmonteurs
- Onderhoudsmonteurs
- Aansluit & inbouwmonteurs