Bel mij
Showroom tour Witgoedpartner
Showroom tour Waspartner

De Waspartner; uw partner in wassen, drogen en strijken

"Liever een extra strijkplank en dus werkplek voor een assistent-medewerker erbij dan toe naar minder werkplekken en minder medewerkers"
Rob Huntink, projectleider


In november 2016 zijn De Witgoedpartner en Driestroom samen De Waspartner gestart: een professionele was-, strijk- en reparatieservice met bezorg- en afhaalmogelijkheden in Heteren. De Waspartner onderscheidt zich als wasserij door enerzijds te focussen op persoonlijke was en anderzijds door zo veel mogelijk werkplekken te creëren voor participanten die (nu) nog geen kans maken op de arbeidsmarkt. Projectleider Rob Huntink: “Liever een extra strijkplank en dus werkplek voor een assistent-medewerker erbij dan toe naar minder werkplekken en minder medewerkers.”

De kwaliteit moet goed zijn
De Waspartner is de levende showroom van de Witgoedpartner. Rob: “Klanten van de Witgoedpartner die geïnteresseerd zijn in een Miele wasmachine of droger, komen bij De Waspartner voor uitleg. En die uitleg geven onze assistent-medewerkers maar wat graag!” Bij De Waspartner voeren de assistent-medewerkers veel verschillende werkzaamheden uit. Van strijken en vouwen tot bezorgen en dus uitleg geven over de machines. De begeleiders kijken zorgvuldig naar de mogelijkheden van de assistent-medewerkers en geven hun werkzaamheden waar ze goed in zijn. Rob: “De klant mag weten dat wij met mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt werken, maar hoeft dat niet te merken. De kwaliteit moet goed zijn!”


Tevreden klanten

Vele Driestroomlocaties zijn inmiddels naar volle tevredenheid klant bij De Waspartner. Veelgehoorde reacties van de woonlocaties waren: ‘De was komt altijd stralend schoon en fris gewassen terug’ en ‘Nu de was is uitbesteed, hebben we meer tijd om leuke dingen met de bewoners te doen’. De Waspartner kan een locatie volledig ontzorgen in het ‘doen van de was’. Dit bespaart de begeleiding enorm veel tijd, die zij weer kunnen besteden aan leuke activiteiten met de bewoners. Een win-win voor iedereen!

Snelle service

Maar ook andere klanten als Het Witte Huis en Mechanical Field Support bv (MFS) zijn zeer te spreken over de service van De Waspartner. Rob: “Met Het Witte Huis hebben we bijvoorbeeld afgesproken dat wij de schone was op een dusdanige wijze aanleveren, dat het voor de begeleiders eenvoudig is om de was vervolgens terug te brengen naar de kamers van de bewoners.” Ook wat betreft snelheid van het retourneren van de schone was heeft De Waspartner zich bewezen. “Voor MFS wassen we de overalls en hierbij streven we ernaar om deze overalls dezelfde dag weer terug te brengen. Dit wordt zeer gewaardeerd door MFS."

 

Maatwerk

Bij De Waspartner is veel mogelijk. Rob: “We kijken naar welke wensen de klant heeft en zoeken samen naar een passende oplossing om maatwerk te kunnen leveren.” Bent u benieuwd wat De Waspartner voor u kan betekenen? Neem vrijblijvend contact op via 026-3790647 of ga voor meer informatie naar www.waspartner.nl

(bron: nieuwsbrief Driestroom – april 2018)





Showroom tour Witgoedpartner
Bekijk right
360
Showroom tour Waspartner
Bekijk right
360