De WitgoedPartner Voor bedrijven en particulieren

Inloggen | Klantenservice Mijn winkelwagen 0 artikel(en)

Wij dragen het Thuiswinkel waarborg keurmerk

Inloggen | Klantenservice

Uw winkelwagen0 artikel(en)

Verbergen

Mijn winkelwagen | Bekijk/wijzig inhoud

Beginpagina Klantenservice Garantie en reparatie

Muskushouwsestraat 42, 6666MC Heteren | KvK-nummer: 63435462

Klantenservice - Garantie en reparatie

Alles over de garantie op uw aankoop

Waar wilt u meer over weten?

Garantie

Garantie bij De WitgoedPartner Voor alle producten die u bij De WitgoedPartner koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een product in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer u een product ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorzien wij u graag zo snel mogelijk van een passende oplossing. Afhankelijk van het product doen wij dit door reparatie, vervanging of terugbetaling.
Daarnaast heeft u 2 jaar lang fabrieksgarantie. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt afgegeven door de importeur of fabrikant. Deze doet echter niets af aan de wettelijke garantie. De fabrikant of importeur kan zelf voorwaarden stellen aan deze garantie. Deze voorwaarden zijn te vinden in de documentatie van het product.

Binnen de fabrieksgarantieperiode worden technische mankementen door de fabrikant aan huis hersteld in het geval van groothuishoudelijke apparatuur. Kleinhuishoudelijke producten dienen voor reparatie naar een servicecentrum van de fabrikant te worden verstuurd.. U kunt deze ook bij ons afhaalcentrum aanbieden, wij zullen er dan voor zorgen dat deze wordt hersteld of vervangen.

De WitgoedPartner neemt een actieve rol in de begeleiding van garantiegevallen. Om onnodig de servicedienst in te schakelen adviseren wij u bij gebreken in eerste instantie contact met onze klantenservice op te nemen, wellicht is het probleem ook al telefonisch te verhelpen en anders helpen onze medewerkers u met het juiste telefoonnummer van de storingsdienst.

Terug naar boven

Uitsluitingen op de garantie

De standaard fabrieksgarantie heeft zijn beperkingen.
De fabrieksgarantie vergoedt alleen constructiefouten die zich in de garantieperiode van 2 jaar voordoen. Een uitzondering hierop zijn de kunststof onderdelen, glas en bij een wasmachines het manchet, hierop wordt een beperkte garantie gegeven omdat daarvan is bewezen dat deze bij normaal gebruik niet stuk gaan. Na de standaard garantieperiode kunt u op cruciale en dure onderdelen nog wel een coulanceregeling verwachten, neem hiervoor altijd eerst contact op met onze klantenservice.
In- en na de garantieperiode worden ongelukjes als omstoten, morsen met water, verstopte pomp en een BH beugel in de machine niet vergoedt.

Het is mogelijk om u tegen de onvoorziene ongelukken en/of pech te verzekeren en ook de garantietermijn te verlengen.

Terug naar boven

5 jaar zekerheidsgarantie

Garantieverzekering van Actua Assurantiën

Om 5 jaar lang verzekerd te zijn van zorgeloos gebruiksplezier van uw apparatuur kunt u de garantieverzekering van Actua Assurantiën afsluiten, DIt is zeer eenvoudig, bij elk product worden de kosten van deze verzekering vermeld en in de winkelwagen kunt u deze garantie aan de bestelling toevoegen. Na aflevering van uw bestelling geven wij uw gegevens en die van het product door aan Actua Assurantiën die u vervolgens per e-mail of post de garantiepolis gaan toesturen. De garantieverzekering is voor de eerste 5 jaar, deze valt dus over de fabrieksgarantie heen en beschermd u tegen ongelukjes en onheil.
De verlengde garantie doet geen afbreuk aan de wettelijke garantie.
U hoeft gedurende de eerste 5 jaar géén voorrijkosten, arbeidsloon en onderdelen te betalen en u heeft géén eigen risico.
5 jaar lang volledig verzekerd met een garantieverzekering (Euro Garantplan)

Terug naar boven

Wat te doen bij een defect

reparatie van uw product

Wij adviseren u om bij een defect eerst contact op te nemen met onze klantenservice zodat een onnodig bezoek van een monteur kan worden voorkomen. Onze medewerkers zullen met u de storing doornemen om deze hopelijk al telefonisch met u op te kunnen lossen. Afhankelijk van het product wordt deze bij u aan huis hersteld of moet deze worden opgestuurd naar een servicecentrum van de fabrikant.
Wanneer u een groothuishoudelijk product heeft die aan huis kan worden hersteld adviseren wij u om zelf de storingsdienst te bellen zodat u hiermee direct de afspraak kunt inplannen, wanneer wij de storing voor u doorgeven zal de storingsdienst van het merk u op een later tijdstip terugbellen en bij geen gehoor een kaartje toesturen.DIt werkt vertragend.
Wanneer uzelf (per ongeluk) het probleem heeft veroorzaakt zullen wij met u zoeken naar de voordeligste oplossing.
Op de pagina reparatie en onderdelen kunt u meer lezen over de producten waarvoor de fabrikanten en importeurs aan huis komen en welke opgestuurd moeten worden. U kunt hier ook het telefoonnummer van de storingsdienst en afdeling onderdelen vinden. Bij sommige merken kunt u de storing ook 's avonds melden en inplannen via een online storingsformulier.

Terug naar boven

Of terug naar klantenservice (begin)

Copyright © 2017 DeWitgoedPartner.nl | Witgoedpartner B.V.
Muskushouwsestraat 42, 6666 MC Heteren

Algemene voorwaarden | Disclaimer | Privacybeleid | Klantenservice

Telefonisch bereikbaar op 026-8200266
Maandag t/m vrijdag: 09.30 - 17.00 uur