De WitgoedPartner Voor bedrijven en particulieren

Inloggen | Klantenservice Mijn winkelwagen 0 artikel(en)

Wij dragen het Thuiswinkel waarborg keurmerk

Inloggen | Klantenservice

Uw winkelwagen0 artikel(en)

Verbergen

Mijn winkelwagen | Bekijk/wijzig inhoud

Beginpagina Klantenservice Bestellen

Muskushouwsestraat 42, 6666MC Heteren | KvK-nummer: 63435462

Klantenservice - Bestellen

Winkelen bij De WitgoedPartner kunt u online doen maar ook in onze showroom

Online winkelen gaat zo...

Bestelproces

U kunt rustig bij ons winkelen zonder dat wij u met een offerte of registratie vermoeien. Pas wanneer u besluit te gaan bestellen vragen wij uw (persoonlijke) gegevens. Wanneer u eerder bij ons besteld hebt, kunt u door middel van uw e-mail adres en wachtwoord eenvoudig een nieuwe bestelling plaatsen.
Tijdens het bestelproces wordt steeds duidelijk in welke stap van de aankoop u zich bevindt. De laatste stap is een overzicht van uw bestelling waar u alles kunt controleren. Wanneer u hiermee akkoord gaat is uw bestelling geplaatst. U ontvangt direct per e-mail een bevestiging van uw bestelling.

Terug naar boven

Levertijd

Producten die in het afhaalmagazijn of dat van de bezorgdienst staan kunnen dezelfde dag worden afgehaald of wanneer deze voor 14.00 uur worden besteld (in de meeste gevallen) de volgende dag worden bezorgd, dit wordt bij de betreffende modellen aangegeven. Producten die in een centraal magazijn of bij de fabrikant op voorraad zijn kunnen doorgaans binnen 2 tot 4 werkdagen worden afgehaald of bezorgd.

Voorraadstatus

Iedere nacht wordt de voorraadstatus uit diverse magazijnen opgehaald en op de website bij de producten vermeld, wanneer de producten op voorraad zijn, wordt dit weergegeven als "Voorradig in centraal magazijn" of "Uit voorraad leverbaar". Omdat deze status een momentopname is kan het incidenteel voorkomen dat een product niet (meer) leverbaar is wanneer u uw bestelling heeft geplaatst, wij brengen u zo snel mogelijk op de hoogte wanneer dit het geval is.

(Tijdelijk) niet leverbaar

Onze medewerkers nemen telefonisch contact met u op wanneer u een bestelling heeft geplaatst waarvan één of meerdere producten (tijdelijk) niet leverbaar zijn. Wij zullen de verwachte levertijd met u doornemen en, indien mogelijk, een alternatief aanbieden. Wanneer de levertijd voor u te lang is en een geboden alternatief niet aan uw wensen voldoet, kunt u zonder verplichtingen uw bestelling annuleren.

Terug naar boven

Bevestigingen

Nadat u de bestelling voltooid heeft krijgt u automatisch een bevestiging per e-mail, hierna wordt u ook van iedere vervolgstap per e-mail op de hoogte gehouden. Wanneer u de bestelling wilt komen afhalen, nemen wij telefonisch contact met u op zodra wij de bestelling voor u gereed hebben staan. Wanneer u binnen enkele minuten na het voltooien van de bestelling geen bevestiging heeft ontvangen adviseren wij u ons hiervan op de hoogte te stellen per telefoon (026) 8200266 of via het contactformulier.

Terug naar boven

Status van de bestelling volgen (Uw-account)

Op deze plaats kunt u online de status van uw bestelling volgen of eenvoudig uw persoonlijke gegevens wijzigen.
U krijgt wanneer u een bestelling plaatst automatisch een wachtwoord. Dit wachtwoord heeft u samen met uw e-mail adres nodig om uw bestelling en persoonlijke gegevens te bekijken.
U kunt altijd via de link in de rechterbovenhoek van de website "Inloggen" naar uw account gaan. Wanneer u uw wachtwoord verloren bent, kunt u deze eenvoudig weer opvragen via de link "Wachtwoord vergeten?".

Terug naar boven

Of terug naar klantenservice (begin)

Copyright © 2017 DeWitgoedPartner.nl | Witgoedpartner B.V.
Muskushouwsestraat 42, 6666 MC Heteren

Algemene voorwaarden | Disclaimer | Privacybeleid | Klantenservice

Telefonisch bereikbaar op 026-8200266
Maandag t/m vrijdag: 09.30 - 17.00 uur